Workshop Action Types

Zaterdag 9 april van 10.30 tot ongeveer 12.00 uur organiseren we bij AV Archeus de workshop Action Types. Deze wordt gegeven door turntrainer Gert Grievink en expert op het gebied van Action Types. De workshop is voor alle leden, jong en oud maar ook voor familieleden en kennissen van leden die geïnteresseerd zijn.

Wat is Action Types benadering?

Iedere sporter/individu heeft een aangeboren innerlijke structuur. Binnen de Action Types benadering wordt voor ieder individu de verbinding tussen het cognitieve emotionele/mentale en het motorische inzichtelijk. Het is een dus een totaalbenadering.

Binnen Action Types staan een viertal vragen centraal:

• hoe richt jij jouw aandacht en raak je gestimuleerd?
  • hoe verwerk jij informatie en beleef je dingen?
  • hoe neem jij beslissingen?
  • hoe is jouw leefstijl?

Action Types wordt ingezet voor trainers om sporters beter te begrijpen maar ook om inzicht te krijgen in je eigen functioneren als trainer of sporter.

Meer gaan wij niet vertellen, daar is Gert de aangewezen persoon voor. Mocht je vooraf al meer willen dan is er op internet veel informatie te vinden op: www.actiontype.nl

Wat ga je doen?

Gert gaat ons meenemen in de theorie en achtergronden van de Action Types benadering. Om duidelijker te krijgen in welke categorie Action Type  jij hoort, doen we een aantal testen. De testjes zijn voornamelijk fysieke testjes, dus kom in sportieve kleding.
Aan de hand hiervan proberen we ook inzicht te geven wat dit betekent voor je loopstijl, manier van springen en werpen.

Opgeven

Geïnteresseerd? Je kan je opgeven tot 5 april via het mailadres m.wieskamp@live.nl . Er beperkt plaats, dus wees op tijd.