Clubkleding

UPDATE april 2023:

De nieuwe trainingspakken lijn is te bestellen in de webshop, deze is nu online. De trainingslijn is vernieuwd en later dit jaar volgt de wedstrijdkleding. Wil je in de tussentijd nieuwe clubkleding? Neem dan even contact op met Anouk, de kledingcoördinator.

Het dragen van clubkleding is verplicht bij deelname aan alle wedstrijden en prestatielopen, zoals vastgesteld door de ledenvergadering en vastgelegd in het Reglement Clubkleding.
En het ziet er natuurlijk ook erg fraai uit dat we als Archeus zichtbaar en herkenbaar aanwezig zijn bij alle evenementen.
Ben je nieuw lid, en heb je nog geen kleding? Dat mag natuurlijk geen belemmering zijn om mee te doen aan je eerste prestatielopen. In overleg met de kledingcoördinator ( clubkleding@av-archeus.nl ) is er altijd wel een mouw aan te passen.

Naast de wedstrijdlijn is er ook de mogelijkheid om een trainingspak te bestellen. De complete informatie over de wedstrijdlijn en het bestellen ervan vind je in de clubwebshop.

Kledingcoördinator: Anouk Schreurs
email:  clubkleding@av-archeus.nl

Aanbod 2e hands kleding

Leden kunnen zelf 2e hands clubkleding en schoeisel (bijv. spikes) aanbieden via het daarvoor bedoelde prikbord in het clubgebouw.