Lidmaatschap

Atletiek of hardlopen. Wedstrijdatleet of recreatief sporter? Voor iedereen is er plek op de prachtige accommodatie van Atletiekvereniging Archeus.

Lid worden van Archeus?

Maak gebruik van het online inschrijfformulier.

Schrijf je in en we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Vrijwilligers
AV Archeus is een vereniging die draait op vrijwilligers. Met elkaar proberen we het sporten nog leuker te maken. We proberen de capaciteiten van leden en ouders zoveel mogelijk te benutten.

Lidmaatschap van de vereniging houdt tevens in dat je je in beginsel bereid toont om je in te zetten voor activiteiten, functies, werkzaamheden of andere zaken.  Door je bij AV Archeus als lid aan te melden stem je hier mee in.

Ook al heb je weinig tijd er is altijd wel een evenement of activiteit die bij je past en waarbij je kunt helpen. Je leert andere leden kennen en raakt zo bij de club betrokken. En het is nog gezellig ook.

Contributie

AU = Atletiekunie

*1) De kosten van een licentie voor de pupillen € 8,90 zijn voor rekening van AV Archeus.
*2) De kosten van een licentie voor de junioren € 15,85 zijn voor rekening van AV Archeus.
*3) Geen Archeus-contributie (alleen AU-Kosten) verschuldigd voor:

• Trainers welke zelf geen actieve sport uitoefenen binnen de vereniging
  • Ereleden
  • de 4e en volgende leden van één huishouden, uitgaande van jongste lid / leden.

IBAN: NL60 RABO 0371 2466 87
Rabobank BIC: RABONL2U

Beëindigen van het lidmaatschap van AV-Archeus dient schriftelijk (via een brief of per email) te geschieden voor 15 november.
Het lopende kalenderjaar dient altijd volledig te worden betaald.

Het postadres vind je op de pagina contact . Per email : penningmeester@av-archeus.nl