Update Corona maatregelen

Beste leden,

De meeste van jullie hebben waarschijnlijk de persconferentie van dinsdag 31 maart gezien. Het kabinet heeft daarin aangekondigd dat alle coronamaatregelen verlengd zijn tot 28 april. Dit betekent dus dat in ieder geval tot de 28ste door Archeus geen activiteiten georganiseerd zullen worden.

Wij willen in deze update ook nog eens extra benadrukken dat de accommodatie tijdens deze gehele periode gesloten blijft voor leden. Dit betekent dat het clubhuis en de baan niet gebruikt mogen worden. Wij hopen uiteraard dat iedereen alternatieven kan vinden om te blijven sporten.

Ondanks dat onze fysieke activiteiten niet doorgaan, zijn er ondertussen meerdere digitale initiatieven opgezet door vrijwilligers. Zo kan iedereen op maandag -en donderdagavond meedoen met een digitale krachttraining en kunnen alle ‘quarantainekilometers’ bijdragen aan een goed doel. Wij zijn daar natuurlijk erg blij mee en hopen dat op deze manier het verenigingsgevoel aanwezig blijft in de komende weken.

Mochten er vragen zijn over de maatregelen of iets anders, dan mogen die via de e-mail of onze sociale media gesteld worden. Wij wensen iedereen veel sterkte en gezondheid toe.

Het bestuur van av Archeus