Social trail met Beards for Life

Afgelopen zondag, 28 juni,  hebben een paar leden van Archeus mee gedaan aan een sociaal loop van Beards4life. Beard4life zijn 5 mannen die het doel hebben om geld in te zamelen voor de Hersenstichting om depressie bespreekbaar te maken.

Eigenlijk zouden ze dit jaar rondje Nederland lopen van 1600 kilometer, maar dat is verplaatst naar volgend jaar. Op 28 juni hebben ze 2 mooie routes uitgezet van 12 kilometer en 24 kilometer in het Montferlandse bos met wat hoogtemeters. Het was een mooie route, en na de loop was er een barbeque en drinken voor een klein bedrag voor het goede doel. Het was een geslaagde dag.

Beards4Life wil aandacht voor depressie vragen en onze missie is het meer bespreekbaar maken van deze ziekte die 1 op de 5 mensen treft.
We lopen zoveel mogelijk tegen de Nederlandse grens als symbool voor de grens die vele mensen dagelijks overgaan met als gevolg een depressie.
Voor meer info zie de Beards4Life facebook pagina en website

Foto’s: Beard4Life – verslag: Jordy