Post Corona Trainingen

Door de corona zijn veel hardlopers de motivatie om te gaan trainen wellicht wat verloren. Maar ook een grote groep mensen is juist in deze periode gaan hardlopen. En niet elke individuele hardloper is het gelukt om tijdens de coronacrisis zijn of haar conditie voldoende op peil te houden. De drempel om de weg naar een loopgroep te vinden was voor hen misschien te hoog.

Voor deze drie groepen wil atletiekvereniging Archeus de Post Corona Training opstarten als handreiking om aan te sluiten bij de loopgroep. Archeus wil atleten helpen bij het weer opstarten van hardloop trainingen. Iedereen, dus ook niet-leden, zijn hierbij van harte welkom.

De atleten zullen begeleid worden door onze eigen trainers met als doel het uithoudingsvermogen te verbeteren. Hierbij zal er ook aandacht worden geschonken aan looptechniek en core stability, met om name blessures te voorkomen en weer met plezier hard te lopen.

De trainingen starten vanaf 21 juni 2021. Trainingstijden zijn op maandag van 19:30 tot 20:30 en op donderdag van 19:00 tot 20:00 op het trainingscomplex van Archeus aan de Vredenseweg 136.
De laatste training voor een korte zomerstop is op donderdag 22 juli 2021. Na de vakantie starten we weer op maandag 23 augustus.

Grijp deze kans om je conditie weer helemaal op peil te krijgen met hulp van onze gediplomeerde trainers.
Kosten voor niet leden € 35,-
Aanmelden kan via: hardlopen.nl/post-corona-training