De marathon lopen, solo of in duo of trio team?

Vanuit de trainers van Archeus is het idee geopperd om naar de Landschapsloop op zondag 3 oktober te gaan trainen. Dit kan met de duurloopgroep iedere zondag met een lange duurloop en wie wil op dinsdag met een korte duurloop .

Als trio team loop je ieders 14 km of als deelnemer van een duo team 21 km. Elk andere combinatie is ook toegestaan, je bepaalt als team zelf hoe ver elk teamgenoot loopt en hoe vaak je wisselt. Je kunt bijvoorbeeld met je loopmaatje(s) ook afspreken om om de 7 km af te wisselen. Je loopt een deel en beleeft samen de hele marathon.

Doe je ook met ons mee? Iedereen welkom; ook niet leden. We starten vanaf nu elke zondag om 9 uur vanaf wisselende locaties.  Later aansluiten kan natuurlijk ook. Het is de bedoeling om in 3 maanden op te bouwen zodat je 3 oktober 21 of 14 km in duo of trio kan lopen.  Of je wel of niet aan de Landschapsloop mee gaat doen en met wie hoef je nu nog niet te beslissen. Er is nog tijd genoeg om dat onderling te regelen en inschrijven kan ook nog later. Maar laat weten of je mee wil trainen, de startafstanden zijn ongeveer 6 en 11 km. Optie is ook altijd om tussendoor stukjes te wandelen.

Op zondag om 9 uur  (en eventueel op dinsdag om 19.30 uur meestal vanaf Archeus) kunnen we dan samen in groepjes lopen zodat ieder eigen afstand en tempo kan lopen. Routes worden via www.afstandmeten.nl  gemaakt en zullen niet te moeilijk zijn. Wel door ons mooie buitengebied natuurlijk en route is 2 weken dezelfde waarbij de 2e keer dan in omgekeerde volgorde is. De plek van vertrek op de zondag wisselt. Routes delen we via Whatsapp. Iedereen kan meelopen, ook niet leden dus. In de vakantieperiode lopen we ook en 2 weken vakantie tussendoor is natuurlijk prima.

Deelname aan de duurloop op zondagochtend is gratis. Voor deelname op dinsdag geldt dat de eerste maand kosteloos is en daarna kan men kiezen voor een lidmaatschap van 3 maanden of 12 maanden.

Graag aanmelden bij trainster Ria Bussink dan kan zij de app groep aanmaken waar routes (en info en vragen) in gedeeld worden. Je kan de routes natuurlijk ook op een andere tijd en dag lopen, vraag gerust in de app wie er op andere tijd samen wil lopen.

Groet Ria Bussink

Wat: Landschapsloop Winterswijk
Waar: in en rondom Winterswijk
Wanneer: 1, 2 en 3 oktober wandeltochten en 3 oktober marathon.
Meer info over de Landschapsloop vindt je op de website: Landschapsloop Winterswijk