Oudejaarscrossloop Vorden kleurt rood

De vandaag gelopen Oudejaarscrossloop in Vorden kleurde rood. 21 Archeus lopers namen deel aan de 5, 10 en 15 km lange cross op het einde van het jaar. Naast een paar enkele lopers van Hanzesport, (red: in soortgelijke clubkleuren) waren het toch vooral de enthousiaste Archeïden die het lint lopers rood kleurden.
Uiteraard stond de deelname aan deze cross geheel in het teken van voorbereiding op Archeus’s eigen Kroese Wevers cross op 14 januari.

De foto’s van deze cross in Vorden beloven veel voor de nieuwjaarscross (en aansluitende receptie) op de Hunenbulten. Dus hardlopers laat je meeslepen door deze en nog veel meer uitbundige Archeus leden en geef je op voor de Kroese Wevers Cross

Foto’s:

Oudejaarscrossloop Vorden

Op de groepsfoto ontbreken Lianne Bosch, José Elsinghorst en Willy Vonhof. (die waren aan of aan het warmlopen, of aan de oliebollen 😉 )