Oefening baart kunst

Bij de start van de 1 km een aantal enthousiaste Archeus lopers

Ook deze keer waren er weer 30 deelnemers van AV Archeus die meededen aan de 2e Boekelder cross van dit jaar. Bij de 1 km waren er 15 deelnemers, bij de 2 km 8 deelnemers en bij de 5/10 en 15 in totaal 7 deelnemers. Een totaal aantal waar we trots op mogen zijn, maar er kunnen er zeker nog meer bij. De Boekelder Cross is een wedstrijd over 4 wedstrijden waarvan de beste drie wedstrijden uiteindelijk tellen voor het eindklassement. Nu dus nog twee te gaan.

Als recreatieve/wedstrijdloper  kan je ook gewoon 1 keer meedoen. Dus als je nog zin hebt dan ben je volgende week van harte welkom. Het is een superleuke cross met een ontzettend leuke sfeer. Op naar de 40 deelnemers!!

Nadia de Jong met op de achtergrond haar aanmoedigende vader.

Veel deelnemers hebben vandaag hun tijd  ten opzichte van vorige week verbeterd. Nine Kwerreveld, Marte de Groot en Mika Teekman wisten maar liefst 23 respectievelijk  21  en 19 seconden van hun tijd van vorige week af te snoepen. Dus we kunnen wel stellen: Oefening baart kunst.  Ook de andere deelnemers boekten mooie resultaten.

Bij de jongens 6-7 jaar eindigden eindigden vandaag Bart-Jan Pietersen en Mika Teekman op een 2e en 3e plaats. Dus een wedstrijd met goede resultaten waar we tevreden op terug kunnen kijken.

Met dank aan alle supporters! De lopers van Archeus werden namelijk aangemoedigd door vele ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s. Leuk dat jullie er waren. Top!!

We hopen jullie allemaal, sporters en supporters,  en vele anderen volgende week weer te mogen begroeten in Aalten.