Maren en Bart Jan winnen ook 3de wedstrijd Twentse cross competitie

10 podium plaatsen voor Archeus in Wintercross Eibergen

Maren de Koning en Bart Jan Pietersen wonnen ook hun 3de wedstrijd in de Twentse cross competitie. Door hun 3de zege kan de eindoverwinning ze praktisch niet meer ontgaan.
Maren won haar 3de race bij de meisjes B (2,4km in 10.32) ,met clubgenote Heike ten Wolde op een mooie 2de plaats (10.35).
Bart Jan Pietersen won bij de jongens pupillen C de 1km in 4.18.

Bij de dames masters was er een 1ste plaats voor Sandra Wassink (overall 2de bij de dames) met op een 2de plaats, Petra Meinen (overall 4de). De dames liepen de ruim 9km in 43.08 en 46.46.
Op dezelfde afstand behaalde Lars Duistermaat een 4de plaats bij de mannen senioren in 35.35 met Ferdi Ubbing op plek 13 in 39.45. Anouk Schreurs liep zich op de 5km naar plek 11 in 22.02.

Bij de meisjes A liep Daphne de Koning naar een 2de plaats, bij de jongens C werd Douwe Bentsink 2de, Luke Hiddink 3de en Ezra Somers 5de.
Nadia de Jong werd voor de derde keer 3de in haar leeftijd categorie meisjes D, Emma de Koning werd 4de en Saskia de Jong 6de. Anne Hovinga werd 6de bij de meisjes C.
Bij de pupillen nog 2 podiumplekken, voor Zoë Meinen 2de bij de meisjes pupillen en Delany Reurink 2de jongens pupillen.

Op oudejaarsdag is de 4de wedstrijd in Almelo.