Herstart clubaccommodatie.

Er is schoongemaakt, de prullenbakken zijn geleegd, handdoekjes en toiletpapier aangevuld. De kantine en kleedkamers kunnen weer gebruikt worden. Het fruit, fruitwater en kannen koud water staan weer klaar (soms nog even uit de koelkast halen). De koffieautomaat is vol en een kop thee is zo gezet. Frisdrank, appel-kiwi-water, alcohol vrij bier, Radler en andere soorten bier staan in de koeling.

De zelfbediening blijft, graag ook afwassen en opruimen, zo houden we ons clubhuis schoon.
Afrekenen kun je met je consumptiekaart (€ 10,- of € 20,-) of contant in het potje. Heb je nog geen consumptiekaart informeer even bij andere leden of bij 06-40680115, dan regelen we het.

Na de vakantie en bij evenementen breiden we het assortiment in de kantine weer uit. Voorlopig blijven we “voorzichtig”, met inkopen.

Gelukkig is het weer mogelijk om na de training even gezellig na te kletsen onder het genot van een drankje en plannen te maken voor al dan niet gezamenlijke doelen, zoals de Marathon Nationaal Landschap, clubkampioenschappen en de trackmeeting.