Trackmeeting Utrecht

De Trackmeeting, gisteren 3 augustus, in Utrecht was weer als vanouds een échte atletiek avond. Goede sfeer, diverse nummers technisch, sterk bezette loopnummers, deelname uit hele land (>500 deelnemers).

Voor de MILA van Archeus waren Daphne de Koning en Lars Duistermaat er. Daphne liep een goede 1500m wat ze bekroonde met een mooi PR: 5.14.63

Daphne is gelukkig weer op de weg terug en goed om te zien dat er toch dit jaar nog wat moois uitkomt. Er komen nog wat wedstrijden om haar PR’s verder aan te scherpen op de diverse afstanden. Hiermee kan ze met vertrouwen de winter in zodat ze in 2019 een volledig seizoen kan draaien.

De 3000m was zéér sterk bezet. De winnaar liep 8.13 (nationaal gezien een toptijd).  Lars liep in de 2de 3000m serie, hij klokte een goede 9.10.97. Dat was geen PR, dat staat ook wel erg scherp, maar de race zelf liep héél goed en zeer regelmatig.
Het was een goede maatstaf om eind van de maand een aanval te doen op zijn tijd op de 5km.

Volgende wedstrijd: 31 augustus Utrecht. Afstanden: 1500-5000.