Ereplaatsen Archeus in de Twee Bruggen loop

Dinsdag 21 augustus was op vakantie centrum de Twee Bruggen in Bredevoort weer de jaarlijkse hardloopwedstrijd. Er was veel deelname (>500 deelnemers) en was weer uitstekend georganiseerd door onze buren van AVA’70 uit Aalten.

Ondanks de vakantie en naderend Volksfeest waren diverse Archeus leden die de schoenen aantrokken om daar even hun conditie te testen op deze altijd gezellige loop. Er waren 4 ereplaatsen voor Archeus.

Op de kortste afstand (1km) was Liv Kolste met een 2de plaats en Zoë Meinen (ja ja, de dochter van ….) met een 3de plaats die op het schavot mochten plaats nemen bij de meisjes.
Op de 2 km was het Delany Reurink die Archeus vertegenwoordigde. Hij liep met 9:41 naar een 25e plaats.
Op de 6 en de 10km waren er tussen het gele geweld van AVA een behoorlijk aantal rood hemden waarvan er een aantal in de voorste gelederen meedraaiden.

Daphne de Koning werd na een goede race 2de op de 6km. Datzelfde deed Sandra Wassink op de 10km. Voor alle uitslagen en tijden van de Archeus leden zie onderstaande link: