Smokkelen als bedankje!!

Een geweldige mogelijkheid voor het lopen van een prachtige trail. GRATIS voor leden van Archeus!!

Ja, je leest het goed. Je kunt helemaal gratis deelnemen aan de Twentse Smokkel Trail in Losser op 11 mei 2019. Deze wordt ’s middags (en een beetje ’s avonds) gelopen en kent verschillende afstanden, zowel voor kids als voor senioren. Lees er alles over op www.twentsesmokkeltrail.nl.

Gratis? Hoe dan?

Onze buurvereniging AV Iphitos uit Losser heeft pas geleden een mooi nieuw clubhuis gerealiseerd. Daarvoor heeft de stichting MAN, die dat voor AV Iphitos, IJsclub Losser en Judo Losser heeft uitgevoerd, dankbaar gebruik gemaakt van de knowhow en informatie, die bij Archeus bekend was.

Als blijk van waardering wordt door AV Iphitos aangeboden om leden van Archeus kosteloos deel te laten nemen aan de Twentse Smokkel Trail van 11 mei aanstaande. Ze zouden het liefst een mooie grote rode brigade aan de start zien en daar gaan we natuurlijk voor zorgen.

bron foto’s: twentsesmokkeltrail.nl

Trailen?

Trailen is het hardlopen over onverharde paden. Geen asfalt of klinkers, maar lekker rennen door de vrije natuur. Niet altijd om alleen maar hard te lopen, maar ook en vooral om weer eens een andere (hard)loopervaring op te doen. De Twentse Smokkel Trail is hiervoor echt ideaal. Er is namelijk een leuke jeugdtrail van 2,8 km, er zijn hardlooptrails van 10, 14 en 26 km en, helemaal leuk voor onze nieuwe wandelafdeling, zijn er wandeltrails van 14 en 25 km.

Een gezamenlijke Archeus trailervaring.

We zouden het leuk vinden om met een grote groep naar Losser af te reizen en dat vooral gezamenlijk te doen. Gezellig!

Daarom regelen we de opgave centraal vanuit Archeus. Het enige dat we nodig hebben is je naam en geboortejaar. Via het aanmeldformulier hieronder kun je opgeven aan welke afstand je deel wilt nemen en ook of je (of je ouders) beschikbaar bent om te rijden. Geef je op vóór 22 april, dan kunnen we ons op tijd aanmelden en dan gaan we aan de slag met een rijschema en vertrektijden.

Het spreekt natuurlijk voor zich, dat we ons in Archeus tenue aan de start melden. Toch?

Vragen?

Mocht je nog iets willen weten, stel je vragen even aan Jelle Bosch. Dat kan per mail vrijbosch@ziggo.nl maar je mag hem ook even aanschieten in het clubhuis of tijdens een training.

Gratis deelname is uitsluitend voor leden van Archeus.  Uiteraard staat het niet leden vrij om zich aan te melden via www.twentsesmokkeltrail.nl.
Gezamenlijke aanmelding voor de Twentse Smokkeltrail is gesloten.