Productieve én gezellige klusochtend

De trainers deden vandaag inspiratie op tijdens de Looptrainersdag op Papendal. Daarmee worden de trainingen bij Archeus vast nog boeiender. Via what’s app en facebook zijn al een paar bijzondere ideeën geopperd. De leden kijken met ongeduldige spanning uit naar de eerstvolgende training.

En om te willen laten blijken dat we hun als trainer waarderen is een flink aantal leden uit loopgroep 3 druk in de weer geweest. Alles om er voor te zorgen dat het clubgebouw en rond de baan alles er weer spin en span bij ligt.  Zo kunnen de trainers en leden na een inspannende training weer in een frisse en blinkende accommodatie een sapje, en ja ook een enkel biertje, nuttigen.

Ook zijn de sponsoren niet vergeten, hun boodschap heeft weer extra glans gekregen. Alle sponsorborden rond de baan zijn ontdaan van vogelp… en vuil.

Enkele foto’s als bewijs van de noeste arbeid.