Bijzonder informatieve sponsoravond

Op donderdag 20 oktober waren sponsoren van av Archeus te gast voor de sponsoravond in het clubgebouw. Tijdens de avond, door corona 2 maal uitgesteld, werd door Nicole Haarman, Dirk Nijmeier en Ruud Storck een bijzonder informatieve presentatie gegeven.

Thema was Werk in beweging, beweging in werk.

Het koppel Nicole en Dirk kent Ruud niet alleen van Archeus maar ook van de Roparun als Team 237 Winterswijk. De Roparun hebben ze alledrie gelopen en op andere wijze aan meegewerkt.

De avond werd in het clubgebouw afgetrapt nadat de aanwezige sponsoren buiten de atletiekbaan hebben beleefd.
De invloed van bewegen op de geestelijke gezondheid maar ook de invloed van een goede nachtrust op het dagelijks functioneren, zowel privé als op het werk werden benadrukt. De aanwezige sponsors, deels werkgevers, kunnen dit in hun bedrijfsvoering meenemen.