Natte maar leuke aftrap baanseizoen 2015

stedenwedstrijd1142015 Met de eerste stedenwedstrijd in Zevenaar beten de junioren C&D op zaterdag 11 april het spits af voor het baanseizoen 2015.
Met een mooie deelname van bijna twintig Archeus-junioren was het gezellig op en langs de baan. Terwijl plezier voorop stond, werd door een aantal atleten ook al wel weer met een schuin oog gekeken naar de “limieten” die je bij de Stedenwedstrijden op de verschillende atletiekonderdelen kunt halen, en waarmee aan het eind van het seizoen misschien een bronzen, zilveren of zelfs gouden plak kan worden gewonnen.

Mostednewedstrijd1142015-2tiverend was dat elke atleet minimaal één nieuw pr wist te behalen; enkelen behaalden zelfs op elk onderdeel een pr. Dit laatste geldt natuurlijk voor Carine te Walvaart en Niek te Brummelstroete, voor wie het de eerste atletiekwedstrijd was. Eerst best spannend, maar als je eenmaal mee doet valt het best mee. Ondanks het wat druilerige weer en de wind was de stemming goed onder het rode dak van het Archeus tentje.

Uitslagen en meer foto’s staan binnen een paar dagen ook op onze website.