Natte maar geslaagde 2e Kroese Wevers Trackmeeting,

Donderdag 8 oktober is het toch nog gelukt een laatste baanwedstrijd voor 2020 te organiseren bij Archeus, en het gelimiteerde aantal inschrijvers was al ruim van tevoren vol met ca 200 inschrijvers uit heel Nederland. De hele baan was ook Covid-19-proof met gescheiden looproutes, toezicht op afstand houden, gesloten kantine, ontsmetten en een verbod op publiek (behoudens trainers/coaches).

Barre weersomstandigheden (hoosbuien en harde wind) maakten bovendien dat de atleten die buiten het clubgebouw moesten blijven soms de volle laag kregen. Des te mooier was het om te zien dat de atleten desondanks zeer positief bleven, en erg blij waren dat er nog een wedstrijd mogelijk was gemaakt.

Na een aftrap met een 400m en 800m voor de Racerunners, werden achtereenvolgens de 100m, 1000m, 800m, 200m, 1500m en 3000m afgerond. De uitslagen staan hier https://www.atletiek.nu/wedstrijd/uitslagen/33123/

De organisatie dankt in het bijzonder de vele vrijwilligers, die behoorlijk doorweekt waren aan het eind van de avond. Ook de materialen zijn inmiddels weer gedroogd en opgeborgen, en volgend jaar hopen we de Trackmeetings onder wat soepeler omstandigheden (en beter weer) te kunnen organiseren!

Tot volgend jaar!
Baanwedstrijdcommissie Archeus.