Maren, Douwe en Petra op erepodium in Eibergen

Maren de Koning liep zich bij de meisjes C naar een keurige 3de plaats. Douwe Bentsink was in een felle strijd verwikkeld met zijn concurrent van TION Enschede. Hij moest het ditmaal afleggen met een paar seconden maar finishte keurig als 2de. Zowel Douwe als Maren doen nog steeds mee voor de podiumplaatsen in het eindklassement. Luke Hiddink liep naar een 4de plaats bij de jongens C. Met nog 2 races te gaan is ook Luke nog niet uitgeschakeld voor het eindklassement.

Petra Meinen liep bij de dames senioren (12km) naar een hele mooie 3de plaats in 57.10. Haar dochter Zoë miste op 12 seconden het podium.

Bij de jongens D weerde Mart Hallers zich voortreffelijk. Hij gaat elke race beter lopen en eindigde net buiten de top 10.

In de kerstvakantie is de 5de en 6de wedstrijd in Almelo (31 dec) en Enschede (7 jan).

Aan deze (zeer laagdrempelige) wedstrijden kan ook los worden deelgenomen door zowel masters, senioren, junioren als pupillen. Wellicht een goede mogelijkheid om ook eens kennis te maken met leuke crosses en het is een mooie voorbereiding op onze eigen Kroese Wevers cross op 14 januari a.s.