Jeugdkamp 10 en 11 september

Het kamp zit er bijna op. Kleine oogjes en slaperige atleten beginnen aan de ochtendtraining terwijl het ontbijt wordt klaar gezet.
Hier enkele foto’s van gisteren:
Jeugdkamp 2016

Aanvulling:

Het is bijna zover.. Het atletiekweekend! Even een laatste bericht met informatie over het weekend.
Wat je zelf mee moet nemen:

• matje of luchtbed
  • slaapzak
  • kussen
  • tent
  • sportkleding (2x)
  • regenkleding
  • slaapkleding
  • sportschoenen
  • eventueel een handdoek

Mensen die geen tent ter beschikking hebben kunnen slapen in de kantine of in een tent waar plekken over zijn.

Over het atletiekweekend zelf, het begint zaterdag 10 september om 11 uur.
We hebben dan een wedstrijd met 4 verschillende onderdelen zoals, kogelstoten, verspringen, 400 meter sprint en hoogspringen. Als iedereen alle onderdelen gedaan heeft gaan we gezamenlijk koken onder leiding van Jolanda Geurkink. Hierna volgt een lampionnentocht voor de pupillen en de junioren gaan lekker een film kijken in de kantine.

Op zondag 11 september gaan we gezamenlijk een rondje hardlopen en daarna ontbijten, daarna volgt nog een prijsuitreiking en dan is het weekend alweer afgelopen.

Het is bijna zover, ons jeugdkamp (10 en 11 september). Schrijf je in deze week, dan weten wij hoeveel boodschappen we kunnen halen. Aniek de Haan is de organisator, zij is de hele zomer op kamp geweest, met allerlei verschillende groepen en heeft een berg aan ervaring. Volgende week is ze terug en wil ze graag weten op hoeveel pupillen en junioren ze kan rekenen.

Een gjeugdkampezellig weekend op onze eigen accommodatie van zaterdagochtend 11 uur tot zondagochtend 12 uur, met een apart programma voor pupillen en junioren. We gaan samen sporten, samen eten, een leuk avondprogramma en slapen in tenten.

Meld je aan via de mail, of schrijf je naam op in het clubhuis (op het bord hangt een formulier). Graag vermelden of je een tent meeneemt, of bij wie je in de tent slaapt. Kun je maar een deel van het weekend, dan is dat ook goed. Wil je liever niet slapen, dat kan ook.

Graag willen we dat voor een groepje pupillen van 4 of 5 een ouder blijft helpen en slapen.

Groetjes en we horen graag snel van je, het wordt een supersportief weekend.
Aniek en Nicole

aniekdehaan@hotmail.com en nijmeijer@planet.nl