Januari Actie aanschaf nieuwe wedstrijd clublijn Archeus

impressie-nieuwe-clubkleding-2017sTer introductie van de nieuwe wedstrijd clublijn geven we  voor de eerste Pas- en Bestelperiode in januari een éénmalige korting van 10% per persoon  op het totale aankoopbedrag bij de aanschaf vanaf een complete wedstrijdset  (minimaal 2 stuks) die bestaat uit een tight/broek en shirt/top.

De uitgeven tegoedbonnen voor een gratis clubshirt zijn uitgesloten van deze actie.  De bonnen zijn uiteraard nog in te wisselen voor een gratis shirt. Schaf je daarnaast tijdens deze actie in januari  nog 2 wedstrijdkledingstukken aan geldt uiteraard dezelfde actie zoals hierboven vermeld.

Aandachtspunt!!

Mocht je in april of mei aan wedstrijden mee willen doen en je hebt daar voor kleding (korte tight en singlet/ tanktop) nodig is het aan te raden om in januari te bestellen. Hetzelfde geldt voor wedstrijden in oktober  en november (lange tight), kleding bestellen in juli.

Tijdens de eerste Pas en Bestelperiode in januari is Sport 2000 Leugemors op woensdagavond  11 januari speciaal voor Archeusleden geopend van 18.00 uur tot 20.00 uur.

Je vindt alle informatie over de nieuwe clubkleding op de pagina Clubkleding

Vragen? Mail ze naar: clubkleding@av-archeus.nl

Lianne Bosch

P.S.
Senioren Hoody actie najaar 2016.

Er zijn nog een aantal senioren die een hoody hebben besteld afgelopen najaar. Deze heb ik nog in mijn bezit en ik wil er graag van af. Willen jullie mij een berichtje sturen zodat we kunnen afspreken wanneer hij opgehaald kan worden.

Dank jullie wel!