Geslaagd! Eigen wedstrijdleider voor Archeus.

Ronald de Rooy is geslaagd voor de opleiding wedstrijdleider met 49 uit 52 punten! Een uitstekende prestatie waar we als vereniging heel trots op zijn. Ronald is hiermee de eerste wedstrijdleider bij Archeus.

De wedstrijdleider is een organisator die voorafgaand en tijdens een baanwedstrijd verschillende taken heeft. Een wedstrijdleider geeft leiding aan de andere wedstrijdofficials en zorgt als manager voor faciliteiten, veiligheid en PR. Na de wedstrijd is de wedstrijdleider verantwoordelijk voor de evaluatie en de administratieve afhandeling van de wedstrijd.
Ronald mag nu bij wedstrijden de felbegeerde rode band dragen. Zijn eerste optreden als officieel wedstrijdleider was op zaterdag 22 april tijdens de C/D junioren Stedenwedstrijd.