De meiboom staat

meiboom-archeusVrijdagavond 12 juni heeft een flink aantal (of een aantal flinke) vrijwilligers een meiboom neergezet bij de nieuwbouw van Archeus op de Hunenbulten. Die dag namelijk bereikte staalconstructiebedrijf Eeftink-Rensing uit Lichtenvoorde het hoogste punt bij het stalen spant voor het nieuwe clubgebouw. De boom werd in Meddo opgehaald en met auto met aanhangwagen versleept naar de Vredenseweg.

De nieuwbouw van Archeus vordert goed. De bedoeling is dat de bouw nog voor de bouwvak waterdicht is, zodat daarna met het binnenwerk begonnen kan worden.

De baan is inmiddels voorzien van de rode toplaag en belijning, maar kan nog niet gebruikt worden. Komende week staat eerst nog de officiële keuring op het programma.