De ‘kracht’ van Archeus

Met onze regionale wedstrijdbaan aan de Vredenseweg en de mooie krachtruimte binnen in ons clubgebouw hebben we al een prachtige sportaccommodatie.

Sinds de opening in 2016 was er ook nog de wens om ook een krachttoestel buiten te kunnen plaatsen.

Dankzij enkele lokale partijen die ook willen bijdragen aan de leefbaarheid en het stimuleren van beweging is eindelijk het lang gewenste sporttoestel gerealiseerd.

Het begon al in 2016 met een financiële bijdrage van businessclub de Vierkante Stoel, vervolgens is materiaal gesponsord door Colubris Cleantech en tot slot is het laswerk van het toestel vakkundig gerealiseerd door Nijhuis Group.

Een groep vrijwilligers van Archeus heeft tot samen ruim 130 uur gestoken in alle zaken er omheen, vanaf het ontwerp tot het vele graafwerk bij de uiteindelijke plaatsing en een veilige afwerking van het toestel. Dit laatste ook weer met een stukje ondersteuning van sponsors Rouwmaat en Overkamp Meddo.

Het resultaat is een prachtige aanwinst voor ons sportcomplex!