De clubkampioenschappen zijn er weer!

Binnenkort zijn de clubkampioenschappen er weer! Deze vinden plaats op zondag 25 september. Inschrijven kan vanaf 5 september tot uiterlijk 21 september. Ook benieuwd hoe het staat met je conditie? Wie weet overtref je wel een PR of CR!

Iedereen uit alle categorieën kan meedoen aan het meerkamp of een MiLa afstand.
De meerkamp bestaat uit horden, kogelstoten, hoogspringen en een lange afstand; 1500m óf een duurloop van 12 minuten (ook wel bekend als de Coopertest).

Wil je er liever voor kiezen om alleen een loopafstand te doen? Dan kun je meedoen met een MiLa afstand. Hierbij kun je kiezen uit de 1500m, 3000m en de Coopertest. Pupillen kunnen ook meedoen aan een team-estafette. Voor de framerunners en wheelers is de 400 m het onderdeel.

Via volgende link kun je je vanaf 5 september tot 21 september inschrijven: https://www.atletiek.nu/wedstrijd/inschrijven/38083/

LET OP: Deelname aan de clubkampioenschappen is voor Archeus leden.

Hopelijk tot 25 september, laten we er een gezellige en sportieve dag van maken!