Clubrecords bij indoor junioren in Dortmund

Bij het eerste internationale indoortoernooi van 2015, afgelopen weekend in Dortmund, is de toon gezet: 2015 belooft voor Archeus weer een jaar te worden met veel mooie atletiekresultaten. Waar eerstejaars B-junior Nienke Wijenberg aanvankelijk wat onfortuinlijk begon bij het verspringen, maakte ze dat helemaal goed bij het hoogspringen, ze evenaarde met een prima 1.45m haar indoor pr.
2e jaars C-junior Margot Putto liep vervolgens een nieuw clubrecord op de 800m in een scherpe tijd van 2.38.81. Pleun Grevers, ook 2e jaars C, liep eveneens een nieuw clubrecord op de 60m sprint in 8.24sec en scherpte daarnaast haar pr’s op verspringen en 60m horden beide aan (resp. 4.73m en 10.08sec) . Mooie resultaten op deze mooie indoorbaan, ondanks het wat rommelige verloop van het toernooi; door een krap schema en forse uitloop op onderdelen moesten diverse atleten onderdelen laten vervallen.