Apart en toch samen sporten bij Archeus

Vanaf het moment dat alle sportverenigingen en sportscholen werd gevraagd de deuren te sluiten vanwege het Corona-virus, werd bij atletiekvereniging Archeus in Winterswijk al gedacht over mogelijkheden om toch de meerwaarde te kunnen blijven bieden van de sportvereniging, namelijk het plezier van samen trainen. Afgelopen donderdag werd door trainer Ronald de Rooy dan ook al de eerste digitale kracht/core-stability training verzorgd voor de MILA-groep; dit is de groep middellange afstand lopers die normaal gesproken enkele keren per week op het atletiekcomplex in Winterswijk samen trainen.

Deze “online-training” verliep zo goed dat het vanaf aanstaande maandag wordt uitgerold naar de hele vereniging. Via een link die de leden wordt toegestuurd kan ieder lid die dit wil inloggen via Microsoft Teams, en uiteraard mogen ook alle familieleden die thuis mee kunnen kijken lekker meedoen.

Denk natuurlijk wel aan de Corona voorschriften, houdt voldoende onderlinge afstand en denk aan de hygiëne.

Veel sportplezier; apart maar toch samen!