Annulering Landschapsloop 2020

De landschapsloop Winterswijk, die op 2, 3 en 4 oktober as. in het Nationaal Landschap Winterswijk zou plaatsvinden, wordt geannuleerd vanwege alle beperkende maatregelen rondom het coronavirus. De organisatie van de stichting Landschapsloop had nog hoop dat het evenement kon doorgaan, maar de afgelopen week bleek dat dit met de nieuwe maatregelen onhaalbaar is. Er moeten te veel concessies worden gedaan om het evenement zoals we dat voor ogen hadden, voor iedereen veilig te kunnen organiseren.

Deelnemers die zich al hadden ingeschreven krijgen persoonlijk bericht en hun inschrijfgeld zal worden teruggestort.

Wij verplaatsen ons evenement (het wandelweekend en de marathon) naar 2021 waar we hopen iedereen terug te zien tijdens de Landschapsloop van 1, 2 en 3 Oktober 2021.

Met sportieve groet,
De organisatie en bestuur van de Stichting Nationaal Landschapsloop Winterswijk