4e titel bij de Boekelder crosscompetitie

Over de successen van Archeus jeugdleden bij de Boekelder Cross dit jaar heeft u kunnen lezen in een vorig bericht. Daarbij is echter een snelle jongedame over het hoofd gezien die ook op een overtuigende manier de eindoverwinning in de wacht wist te slepen.

Liv is nog enigzins beduusd over haar prestatie

Tijdens haar deelname aan alle vier de wedstrijden van deze cross competitie zette Liv Kolsté uitstekende tijden neer. De eerste run van 1 km was nog een opwarmertje met 5:08 maar met de andere drie wist ze de concurrentie van zich af te schudden. Met 4:57, 4:59 en 4:57 zette ze niet alleen mooie constante tijden neer maar dit leverde haar ook de eerste plek op.

Liv was zo snel dat de fotografen erg hun best moesten doen haar op de gevoelige plaat vast te leggen. Deze foto is uiteindelijk pas gelukt toen ze op het hoogste podium stond. En ook de redactie van Archeus had moeite om Liv te volgen en zij zijn daarom wat laat met het verslag van haar prestatie.