100% Winterswijk en Archeus gaan elkaar promoten

100wwijkbordWINTERSWIJK – De Stichting Winterswijk Marketing en atletiekvereniging Archeus hebben de handen ineengeslagen om elkaars activiteiten te gaan promoten. Via 100procent Winterwijk zullen evenementen van de loop- en atletiekclub voortaan breed onder de aandacht worden gebracht in de Achterhoek en de Duitse grensregio, terwijl Archeus activiteiten en evenementen in Winterswijk gaat promoten bij sporters van binnen en buiten de gemeente.
Afgelopen vrijdag onthulden vestigingsleider Gienne te Gronde van VVV Winterswijk (een activiteit van de Stichting Marketing Winterswijk) en Archeus-voorzitter Harry Grevers het eerste 100% Winterswijk-reclamebord nieuwe stijl. “We stemmen voortaan elk reclamebord af op de sport of activiteit van de locatie. Zo prijken op het nieuwe bord bij Archeus hardlopers tijdens de Marathon Nationaal Landschap Winterswijk.”
Volgens Te Gronde is het nieuwe atletiekcomplex aan de Vredenseweg een geweldige aanwinst die de aantrekkelijkheid van Winterswijk als plaats met een regionale centrumfunctie vergroot. “En daar moet en wil je als Stichting Markering Winterswijk gewoon bij zijn”.
Archeus gaat op haar beurt de stichting helpen o.a. bekendheid te geven aan evenementen in de gemeente. Archeus-voorzitter Harry Grevers: “Het is in beider belang Winterswijk goed neer te zetten als aantrekkelijke en sportieve gemeente. Het is ook mooi dat 100% Winterswijk persberichten in het Duits verspreidt bij media in de Duitse grensstreek. Daardoor bereik je een veel groter gebied rondom dan alleen de Achterhoek.”