Trackmeeting Utrecht

Twee Archeus MILA atleten gingen op de avond van 31 augustus naar Utrecht om een mooie 1500m te lopen.
Zowel Douwe (Bentsink) als Daphne (de Koning) hadden hun zinnen gezet op een mooi PR in één van de laatste baanwedstrijden van het seizoen.

Ze waren allebei ingedeeld in de 6de serie en beiden liepen voortreffelijk. Douwe verbeterde zijn PR met liefst 8 sec en liep naar een 5.02.57.
Daphne liep 5.11.61 en was daarmee 3 sec sneller dan een maand eerder in dezelfde soort wedstrijd.

Op 21 september staat er nog een trackmeeting in Wageningen op program. Ook daar een 1500m. Tussendoor hebben ze nog de Kramprun (8 sept), ook altijd sterk bezet. Daphne doet zelfs mee in de Toprun dames (5K) en Douwe gaat de strijd aan op de 2 km in zijn leeftijdscategorie.