RABOBANK Hart voor de Achterhoek. Stem op Archeus

RABOBANK Hart voor de Achterhoek. Je kunt weer stemmen op Archeus

Stem op ‘t goede doel: Opgeruimd staat netjes!
Wat heeft een zeecontainer in het fraaie nationaal landschap Winterswijk te zoeken? Helemaal niets, vinden de atleten van Archeus. Daarentegen hebben ze wel behoefte aan een plek, direct gelegen aan de atletiekbaan, waar het materiaal voor trainingen opgeborgen kan worden.

Uitgangspunt daarbij is: Voldoende ruimte en passend in het prachtige coulissenlandschap.

Een bijdrage in de kosten hopen we vergoed te krijgen met de verkiezing van Hart voor de Achterhoek van de Rabobank.

Van dinsdag 22 mei tot en met woensdag 6 juni 2018 kun je via de website www.rabobank.nl/noa jouw stem uitbrengen op de verenigingen en/of stichtingen die jij een warm hart toe draagt. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging of stichting mogen worden uitgebracht.

Dus breng 2 stemmen uit op Archeus en de 3 overige stemmen op een ander doel die je een warm hart toedraagt. Mocht je zo niet weten op welk ander doel, stem dan op FTC Wenters. Wij hebben veel wederzijdse leden en zij doen dezelfde oproep aan hun leden. Zo helpen wij elkaar met dit stemadvies.

Ben je Rabo-lid, stem dan op Archeus en vraag sowieso familieleden, buren, kennissen en collega’s die Rabo-lid zijn, op ons te stemmen.

DELEN = MEER KANS !