Open conditietest (Coopertest)

WINTERSWIJK – Wie zijn loopconditie eens wil testen, kan dat donderdag 12 oktober doen op de
nieuwe atletiekbaan van Archeus. Die avond houdt de atletiekvereniging namelijk een open
Coopertest, waaraan iedereen gratis kan meedoen. Bij een Coopertest proberen de deelnemers in 12 minuten een zo groot mogelijke afstand af te leggen. Het aantal meters bepaalt dan hoe het gesteld is met je conditie, afhankelijk van leeftijd en geslacht.

De jeugd begint om 19.00 uur, beginners mogen om 19.30 uur aan de bak en voor de meer
geoefende lopers luidt het startschot om 20.00 uur. In het clubgebouw is gelegenheid tot omkleden en douchen. De 400 meter kunststofbaan van Archeus ligt aan de Vredenseweg 134b, Winterswijk, het voormalige SKVW-terrein.

Ook is het nog mogelijk om deel te nemen aan de Country Run op zondag 15 oktober.

Aan de coopertest van 12 oktober 2017 hebben 70 lopers meegedaan. Uitslagen van de Coopertest van 12 oktober hieronder in de tabel.
Onder evenement en coopertest is via de tabel af te lezen hoe het met jouw conditie is gesteld en bij de uitslagen of die is verbeterd ten opzichte van de vorige keer.

Uitslagen van voorgaande keren vindt je hier

[supsystic-tables id=288]