Na Tokio ook zin gekregen in atletiek? Kom eens kijken bij Archeus!

Femke Bol, Sifan Hassan en al die andere toppers, wat hebben we van ze genoten in Tokio. Niet alleen liepen, sprongen en wierpen ze de sterren van de hemel, ook de lol en het samen genieten spetterden er vanaf.

Heb jij nu ook de kriebels gekregen? Benieuwd hoe het is om op een echte atletiekbaan te lopen, hoe hoog je de lat kunt leggen of hoe ver je zo’n speer kunt werpen? Goed nieuws: je hoeft er niet voor naar Japan af te reizen, want in Winterswijk hebben we een volwaardige atletiekaccommodatie inclusief krachthonk, goed opgeleide trainers en een gezellige en bloeiende club sporters, van jong tot oud.

Niet dat het allemaal superatleten zijn, want bij atletiekvereniging Archeus kan iedereen op zijn en haar niveau naar hartenlust sporten. Dat begint voor basisschoolkinderen met een speelse aanpak waarbij het plezier in bewegen voorop staat. Alles is ingedeeld naar leeftijd (van pupillen en junioren tot veteranen), naar interesse (technische nummers, recreatief lopen, wandelen en hardlopen) en naar niveau (van beginners tot fanatieke wedstrijdsporters).

Nieuwsgierig geworden? Kom gewoon eens langs bij Archeus aan de Vredenseweg 136 in Winterswijk. Op de pagina trainingstijden vind je de trainingstijden en op deze website staat alles over onze vereniging.
De reguliere trainingen na de zomerstop beginnen weer op 30 augustus. Er wordt bijna elke dag wel door meerdere groepen getraind. Je kunt sowieso drie keer gratis en onverplicht meetrainen om te kijken of atletiek iets voor jou is. En voor nieuwe leden hebben we nu een speciale aanbieding: wie nu lid wordt, betaalt voor de rest van het jaar een sterk gereduceerd tarief. Dus neem die eerste horde en kom gauw eens langs. Je kunt ook eerst meer informatie vragen via info@av-archeus.nl