Moore MKW Cross zondag 14 januari 2024

De elfde editie van de jaarlijkse crossloop van Archeus vindt plaats op zondag 14 januari 2024. De voorheen geheten KroeseWevers Cross is daarbij omgedoopt tot de Moore MKW Cross, naar de gelijknamige hoofdsponsor, die is ontstaan door het samengaan van de accountants- en adviesorganisaties Moore MTH en KroeseWevers.

De nieuwjaarscross in het rond het Gossinkbos bij Winterswijk levert altijd spektakel op door het parcours dat over weilanden, bospaden en slootkanten voert. Een mooi schouwspel is ook de Engelse start, waarbij alle deelnemers op één brede rij staan. Dit jaar is verder een korte strook single-trackpad voor mountainbikers opgenomen en voert de loop ook door volkstuincomplex D’n Goarden. De Moore MKW-cross is door de verschillende afstanden geschikt voor jong en oud, wedstrijdloper en recreant, ook omdat er dit jaar geen boomstammen op de verschillende routes liggen. Aan de eerste drie finishers (m/v) op alle afstanden worden bekers uitgereikt. Speaker van dienst is wederom Eric Flint.

10.30 uur Korte Jeugdcross (t/m 11 jaar 1,3 km)
10.45 uur Korte Jeugdcross (12 t/m 15 jaar 2,4 km)
11.30 uur Korte Cross (5 km)
11.30 uur Lange Cross (10 km)
*Na-inschrijving

Voorinschrijven kan t/m vrijdag 12 januari 2024 23.59 uur.  Zie de evenement pagina
Na-inschrijven en afhalen van de startnummers vanaf 9.30 uur tot 30 minuten voor aanvang van de betreffende wedstrijd. Betaling met PIN is mogelijk.

email: cross@av-archeus.nl

Locatie: atletiekbaan Hunenbulten/ AV Archeus, Vredenseweg 136, 7101 LS Winterswijk.

Sponsor

Hoofdsponsor van de cross is Moore MKW. Door de samenvoeging van Moore MTH en KroeseWevers ontstaat een krachtige en toekomstbestendige accountants- en adviesorganisatie. In het verlengde hiervan is de KroeseWevers Cross omgedoopt in Moore MKW Cross. Een nieuwe naam voor hetzelfde evenement.