Indoor meerkamp bij ARGO Doetinchem

3 podiumplaatsen Archeus atleten bij indoor meerkamp ARGO Doetinchem!

Afgelopen zondag 25 februari hebben een zestal Archeus meerkamp atleten deelgenomen aan de gezellige eerste indoorwedstrijd in de prachtige Topsporthal in Doetinchem, georganiseerd door ARGO Doetinchem. Bij deze wedstrijd zijn veel PR’s verbeterd en stonden maar liefst drie Archeus atleten op het podium.

Bij de junioren B wist Eline van Dam een gedeelde eerste plaats te halen, mede door een nieuw PR bij het kogelstoten. Bij de junioren C haalde Lara Putto een knappe tweede plaats, mede dankzij een nieuw PR bij het hoogspringen. Dewi Nijrolder wist de horden te winnen en mede daardoor de derde plek op het podium te halen.

Nynke van Dam wist door een stabiele score op alle onderdelen, de vijfde plaats te bemachtigen. Anne Hovinga, die nog geen half jaar op atletiek zit, wist in haar eerste atletiekwedstrijd zesde te worden, mede door een knappe 1,15 m bij het, zeker voor beginnende atleten, moeilijke onderdeel hoogspringen. Bij de junioren D wist Lize Wensink met een nieuw PR het onderdeel kogelstoten te winnen. Al met al een gezellige, geslaagde dag met veel PR’s!