Geslaagde trainingswedstrijd voor Archeus-jeugd

Eindelijk was het weer zover, een echte baanwedstrijd! Op zaterdag 8 mei konden pupillen, junioren en de jongere senior zichzelf eindelijk weer eens meten tijdens de clubtrainingswedstrijd.

In de ochtend trapten de pupillen af, met een leuke en spannende estafette op het middenterrein. Voor sommige pupillen zelfs de eerste wedstrijd, dus best spannend! Na de estafette volgde de pupillenmeerkamp met verspringen, sprinten, slingeren en 4 of 6 minuten meters maken op de atletiekbaan.

Vervolgens was het de beurt aan de oudere garde, en ook deze groep startte met een echte estafette, waarbij de wissels soms bijna nog beter liepen dan bij de Nederlandse estafetteteams.

Ook de Aletiek4you groep was goed vertegenwoordigd, en deed al dan niet met een racerunner volop mee met de meerkamp, die bestond uit speerwerpen, verspringen, sprint en voor de liefhebbers nog een 1000, 1500 of 3000 meter als afronding.

Ondanks de voorspellingen bleef het gelukkig ook nog droog, dus al met al was het voor de organisatie, juryleden en natuurlijk alle atleten een geslaagde en gezellige dag.