Info evenement

• Datum: 2 juni 2017
    • Aanvang
    • 1 mijl (1609mtr op de baan)
    • Hinkstapspringen / verspringen
    • Lange horden (300/400m)
    • Speerwerpen
  • Inschrijven

archeus-aaa-2016-1Aanstaande vrijdag 2 juni in de eerste All Comers Meet.

Tijdens deze atletiek wedstrijd, waarvan de eerste editie bij Archeus wordt gehouden, kan iedereen deelnemen. Want bij de all comers meet mag, zoals de naam het al zegt, iedereen meedoen bij de atletiek onderdelen.

De All Comers Meet is van oorsprong een atletiek wedstrijd in de USA die is komen overwaaien naar de Achterhoek. Het is een wedstrijd met een hele lage drempel voor jong en oud.

Onderdelen:

• 1 mijl (baan)
  • lange horden (300/400m)
  • HSS hinkstapspringen / verspringen (jun C/D)
  • speerwerpen

Topper of beginner, iedereen kan meedoen; de wedstrijd begint om 19.00u en is 21.00u afgelopen.

Deelname is gratis bij voorinschrijving (tot 31 mei) schrijf je dus snel in via www.atletiek.nu
Tot een half uur voor aanvang kan men zich ook nog aanmelden. Kosten zijn dan € 4,- per onderdeel.

De All Comers meet is een gezamenlijk initiatief van AVA’70, Atletico’73, Argo, ASV en Archeusarcheus-athletics-champs-2016-1