Clubkampioenschappen 29 september

Een primeur deze keer tijdens de altijd gezellige en gemoedelijke clubkampioenschappen. Een nieuwe categorie: meisjes en jongens specials. Met 7 deelnemers (trainer Nicole deed ook mee) deden we de meerkamp; discus, ver, kogel, 200 mH en 800m.

Dagmar, Thorsten, David, Marin, Twan en Thomas. Foto: Nicole Nijmeijer

Meerdere pr’s sneuvelden op alle onderdelen. David stootte voor het eerst met 7,25 kg en bereikte de 5 meter grens. Thorsten haalde ruim een minuut van zijn 800 m tijd af, Twan zei dat hij met Thorsten zou mee rennen, maar hij ging zo snel op de 800 dat we hem niet meer gezien hebben. 4.38! Thomas kwam met discus ruim boven de 10 m uit. Marin stootte de kogel boven de 5 m en Dagmar, voor het eerst deelgenomen, durfde het aan om over de horden te gaan en scoorde goed op alle onderdelen.
Complimenten voor de organisatie: met alles werd rekening gehouden voor ons, waardoor we allemaal met heel veel plezier hebben kunnen sporten en presteren.

De foto’s van de clubkampioenschappen van vandaag staan online.

Deze flinke reeks foto’s zijn door Anita Boschman. Je vindt ze in het foto album. Ga hier naar de pagina foto’s
Hieronder een paar van Harry Grevers.