Bouw vlot dankzij inzet vrijwilligers

De voorbereidingen voor de nieuwbouw van het Archeus-clubhuis zijn afgelopen Pinksterweekend flink opgeschoten. Een grote groep vrijwilligers heeft zich flink in het zweet gewerkt met het leggen van de isolatie en wapening voor het te storten beton en met het leggen van 4 kilometer leidingen ten behoeve van de vloerverwarming.
Hieronder een overzicht van de werkzaamheden tot dusverre en de planning voor de komende weken:

• bouw-vlot-archeus1 mei t/m 8 mei ’15 sloopwerk van bestaande kleedruimten en grondwerk voor fundatie door Rouwmaat Groenlo
  • 11 t/m 13 mei fundatie aangebracht door Bouwbedrijf Hengeveld.
  • 16 mei vrijwilligers van Archeus leggen buitenriolering.
  • 18 t/m 20 mei wordt binnenriolering aangebracht door installatiebedrijf WSI.
  • Vanaf donderdagavond 21 mei t/m 2e pinksterdag hebben vrijwilligers van Archeus veel werk verzet.

Er is ruim 600 m2 isolatie gelegd met wapening. Op deze wapening is ruim 4000 meter kunststof leiding gelegd t.b.v de vloerverwarming.
Komende week wordt de randkist en constructiewapening van de vloer aangebracht.
De montage van de staalconstructie zal door Eeftink-Rensing in week 24 worden aangebracht. Hiermee bereiken we het hoogste punt van de nieuwbouw alweer.