Beginnen met hardlopen? Doe mee met Start to Run

Start-to-run 2020 hebben we helaas moeten afgelasten. De reden zal iedereen duidelijk zijn.
We kijken er naar uit volgend jaar deze cursus wel aan te bieden

Dit jaar organiseert atletiekvereniging Archeus weer een beginnerscursus hardlopen. Dit keer bieden we in samenwerking met de Atletiekunie de Start to Run cursus aan.

Enkele jaren werd de succesvolle cursus voor beginnende hardlopers onder de noemer ABC Hardlopen georganiseerd en heeft in het verleden al veel mensen aangezet om te beginnen met hardlopen.

De Start to Run is speciaal voor de hardloper in spé; dus mensen zonder loopervaring maar wel met de intentie er serieus mee te willen beginnen. Iedereen heeft zo zijn eigen reden om er mee aan de slag te gaan; een betere conditie door meer te bewegen, om enkele pondjes kwijt te raken, of lekker gezond bezig zijn.

Meer info op deze pagina: Start to Run