Archeus Pubquiz

Mis jij de onderlinge competitie met je clubgenoten ook en wil je wel eens een keer met de beker aan de haal? Ga je fanatiek de strijd aan of heb je meer zin in een gezellig avondje met je Archeus clubgenoten. Waar je ook voor kiest; noteer alvast vrijdagavond 4 juni in je agenda.

We houden dan onder leiding van een ervaren quizmaster de Archeus Pubquiz. Test je kennis in vragenrondes over uiteenlopende zaken. Algemeen en sport meerkeuze- en fotovragen en uiteraard ontbreken de vragen over jouw cluppie Archeus niet.   Iedereen kan mee doen en er zijn mooie prijzen te winnen.

De sportkleding hoeft niet aan en in plaats van je marathonschoenen of spikes trek je jouw instappers of hoge hakken aan. Of misschien kun jij het wel op je sloffen af. Ga er eens lekker voor zitten, trek een flesje wijn of je favoriete biertje open en chips of nootjes erbij. We maken er een leuke avond van.

Doe mee en meld je aan voor de Archeus Pubquiz via onderstaand formulier. Deelname is uitsluitend voor leden van Archeus en aanmelden kan tot uiterlijk 28 mei.