Archeus-kamp

Inmiddels een traditie aan het worden, ons kamp. Zaterdag aan het eind van de middag, na een geslaagd clubkampioenschap, zijn we gestart met een BBQ 🍔. Heerlijk gegeten. De junioren konden hun tenten opzetten en zelfs een volledig ingerichte caravan werd het terrein opgereden. De pupillen gingen de disco in,  volledig ingericht door dj Bram Nijkamp. Super muziek en lichtshow, waarbij we een slidingwedstrijd, hoepelknock-out, handstand met zoveel mogelijk en nog meer gehouden hebben.

Bij de vuurkorven werden marshmallows opgewarmd en verstoppertje in het donker voor de dapperen.
Rond 21.00 uur werden de pupillen weer opgehaald, waarna de junioren nog een tijdje hebben door gefeest.
Zondagochtend 9 uur zat iedereen weer ‘fris en fruitig’“ aan het ontbijt. Junioren hadden de koudste septembernacht sinds jaren overleefd en een voor een kwamen de pupillen weer binnen.

Na het ontbijt werd er fanatiek gebubbelvoetbald. Wat een fantastisch spel. Nadien nog een bostocht met spel en uitgehongerd en moe kon de lunch gegeten worden; broodjes knakworst, tosti’s, frikandel broodjes, alles ging op.

Dank aan alle enthousiaste atleten voor de gezelligheid en het leuke weekend. Dank aan Daphne en Wessel voor de goede organisatie samen met topbegeleiders Bram, Daan en Stijn.

Bekijk de foto’s in het album