All Comers Meet

Op vrijdagavond 1 juni 19.00u is er een korte, gezellige, laagdrempelige gratis “trackmeeting” bij Archeus.
Voor beginners en gevorderden!
Wedstrijdvorm op de baan voor alle niveau’s. Zeker bedoeld voor mensen die gewoon eens iets nieuws willen proberen.

Onderdelen:
4x100m estafette (bij de jeugd ook 4×80 en 4×60) – dus kun je 4 mensen vinden, doe mee!
Steeple chase; dus met die balken en de waterbak : afstanden volwassenen 2000 en 3000 (afhankelijk van categorie M/V en leeftijd)
Hoogspringen
Kogelslingeren : dit is voor iedereen nieuw, dus schroom niet!
800m racerunner : Speciaal! dit is een paralympisch onderdeel; de fietsen worden geregeld. Dus weet je iemand die het eens wil proberen : contact Nicole nijmeijer@planet.nl

Even een keer oefenen? We snappen dat je als hardloper wel even een keer vooraf wilt proberen, dus zijn er voor de senioren extra oefentrainingen in mei gepland.
Telkens om 20.30u en gewoon ter plekke even aanmelden bij de trainer
– Do 17 mei steeple chase (springtechnieken, waterbak etc) ; Ronald de Rooy (als je spikes hebt meenemen)
– Do 24 mei : hoogspringen / uitleg estafette (hoe geef je het stokje over) ; Bram Gerritsen
– Ma 21 mei : kogelslingeren (basistechnieken) ; Jan Jaap Beeks