2e stedenwedstrijd CD junioren

Zaterdag 20 mei vertrokken we met 20 junioren, 7 ouders en 1 trainster vanaf de Hunenbulten. Het was weer een supergezellige dag met mooie prestaties en overwinningen (onze po’s). Zie www.atletiek.nu

Onderstaand een korte impressie van de dag geschreven door Carmen Brouwer en Jill Reessink:

De wedstrijd begon om elf uur in Deventer.
Iets na de middag begon het te regenen en kwam er ook nog onweer,maar gelukkig ging het onweer langs ons heen.

Niek had nog nèt een pr gehaald terwijl hij te laat kwam, iedereen was ingetapet maar deed het alsnog geweldig en Carmen is over de hordes gegaan terwijl ze èèn lens in had want de andere lens was ze verloren.
Ons team(Archeus) heeft een heleboel pr’s gehaald.

En aan het einde heeft iedereen nog een ijsje gekregen omdat we allemaal lachend over de finish waren gegaan bij de 1000 meter.

De volgende stedenwedstrijd CD is op 24 juni; mocht je je nog niet hebben opgegeven, maar toch zin hebben om mee te doen , laat het weten.