Clubkampioenschappen 2022 – zonnige dag en stralende gezichten

Afgelopen zondag vonden de clubkampioenschappen weer plaats! Het was een heerlijk weertje, de deelnemers hadden er zin in. Ondanks dat er relatief weinig leden deelnamen aan de clubkampioenschappen, was het een leuke dag! Om 12:00 was de aftrap met de estafette bij de pupillen. Onder andere ‘team Blauw’- bestaande uit Ivo Damkot, Max Beeks en Nora Beeks – deden enthousiast mee!
Bij de horden werden mooie tijden neergezet. Zo had Dewi Nijrolder bij de 100 mH een tijd van 18.9 sec en liep Marron Wolfs een tijd van 17.2 sec bij de 80 mH.

Toen volgden de veldonderdelen hoogspringen en kogelstoten. Bij het hoogspringen overtrof Jan Jaap Beeks de rest met een mooie hoogte van 1,55 m. Junior D Liam Prinsen heeft knap de 1,15 m behaald.
Bart-Jan Pietersen had een goede worp bij het kogelstoten en behaalde hiermee 7,60 m. Christel Labee van de masters stootte een mooie 5,95 m.

Tijdens het ‘meters maken’, waarbij pupillen gedurende een bepaald aantal minuten zoveel mogelijk meters moesten rennen, werd er met veel enthousiasme mooie afstanden afgelegd. De overige deelnemers deden mee aan de 1500 m of de 3000 m. A-Junior Luke Hiddink liep op de 1500 m een mooie 5:06, en master Nicole Nijmeijer-Haarman liep netjes een tijd van 6:52.

Bij de 3000 m liepen meerdere leden van de MiLa groep mee en werden goede tijden neergezet! Zo liep B-junior Twan Roerdink een mooie tijd van 13:52, opgevolgd door Joep Dingemans (13:54). Silke Draaijer zette een goede tijd neer van 11:32.

Al met al werden er goede resultaten neergezet en was het een gezellige dag! Volgend jaar gaan we met wilskracht voor een nieuw clubrecord 😉

Hieronder een paar foto’s van deze dag. Het volledige fotoalbum vindt je op de fotopagina