Info evenement

• 1500, 2000 en 3000m
    • 800m voor A-Linkers en Racerunners

Moore MKW Trackmeetings 2024 – 19 april en 23 augustus

Op vrijdagavond 19 april en 23 augustus zijn er de 1e en 2e Moore MKW Trackmeeting in 2024.

Wat is een Trackmeeting?
Een trackmeeting is een korte, officiële baanwedstrijd. Een mooie kans om op een specifiek onderdeel je eigen pr aan te kunnen scherpen. Er is echter geen prijsuitreiking, het gaat echt om je eigen prestatie, op je eigen niveau. Je wordt ook ingedeeld op je eigen niveau, mits je vooraf je pr of richttijd hebt opgegeven. Zonder richttijd wordt je in de langzaamste serie ingedeeld.

Inschrijven

Omdat we vinden dat alle leden van de Atletiekunie de kans moeten hebben om mee te doen aan zo’n trackmeeting is er naast de officiële wedstrijd ook een wedstrijd voor recreanten (dit zijn dus Atletiekunie-leden zonder wedstrijdlicentie). Jeugdleden van Archeus hebben overigens allemaal een licentie.
Er zijn dus ook 2 links naar de inschrijving voor 19 april:
– Wedstrijdlicentie: Atletiek.nu – 1e Moore MKW Trackmeeting 2024 – AV Archeus, Winterswijk
– Recreanten:  Atletiek.nu – 1e Moore MKW Trackmeeting 2024 – recreant – AV Archeus, Winterswijk

Aanvang : 18.30u (chronoloog volgt op atletiek.nu)

Onderdelen 1e trackmeeting 19 april:

• 100m + 200m sprint-combi
  • 800m
  • 1500m
  • 3000m
  • 800m voor Framerunners en A-Linkers

Onderdelen 2e trackmeeting op 23 augustus worden later nog nader bekendgemaakt

Tijdmeting: ET (Elektronische Tijdmeting)

Let op:

• Per afstand geldt een maximum aantal deelnemers, wees er dus op tijd bij!
  • Indeling op basis van opgegeven beste prestatie of richttijd. We starten met de snelste serie.
  • Tip: houdt je AU-lidnummer bij de hand bij het inschrijven, dan wordt verder alles voor je ingevuld!

We zien jullie graag
Baanwedstrijdcommissie Archeus.

Uitslagen 14 april 2023: https://www.atletiek.nu
Foto’s van voorgaande Trackmeetings vind je op de fotopagina