Top weekend bij de jeugd.

Het begon al op vrijdagavond bij Archeus waar enkele jeugdleden enthousiast meededen aan de gemoedelijke wedstrijd. Fantastisch weer, goede muziek en gezellige sfeer maakten dit tot een leuk evenement.

Nienke, Carine, Pleun en Lisa werkten hun drie onderdelen relaxed af, Jill liet een goede verbetering op het verspringen zijn. De heren Lucas en Stijn hadden een goede 800m en hielpen nog even actief mee door de bel te luiden bij alle series.

Marijke leverde een topprestatie in Kladno Tjechië; Allerlei pr’s weer gehaald en slechts 18 punten tekort voor het WK junioren. Misschien zit er nog een kleine kans in op een groene kaart. Super ervaring, goede indruk achtergelaten en volgend jaar is er zeker plek voor haar; dat is toch fantastisch. TROTS

Elisanne, ons pas gearriveerde lid met een turn achtergrond is gedreven en gericht aan het trainen geweest; Nu staat ze op de meerkamp 10e van 17. Superknap. Ze heeft de 4 meter grens bereikt bij het verspringen. Dat belooft nog wat voor de toekomst.

De pupillen hebben gisteren een ongelooflijk succesvolle en gezellige Athletics champs gehad in Arnhem. Wat een feest op het podium. De pupillen A werden knap 4e, de pupilen B/C mini stonden allemaal op het hoogste schavot.

Oh ja, vorig weekend zaten we met 25 junioren in Ede. Daar een zonnige succesvolle stedenwedstrijd. We hadden maar liefst 4 estafette teams bij de meiden; alle wissels verliepen goed. Vele pr’s zijn er gescoord op de onderdelen, zowel door de jongens als de meisjes. As zaterdag gaan we weer met 30 junioren naar Doetinchem, waar de jongens zich mogen wagen aan de estafette.

En,..
Domenique is weer terug voor zijn onderdelen training op de zondagmorgen om 11 uur.  Let op de app en op het bord in de kantine voor de data!!

Verder; moesten we pas al jammer genoeg afscheid nemen van Lucas, afgelopen maandag hebben we afscheid genomen van Tess; onze selectietrainster. Ze heeft haar examen gehad, is nu heerlijk op reis, ver weg en gaat na de zomer studeren in Amsterdam. Misschien blijft ze nog af en toe training geven, maar dat hangt af van haar nieuwe leven. Samen met alle atleten van de selectie werd er na de warming-up gerend naar Talamini, het hele terras werd ingepikt en na het heerlijke ijsje liepen ze terug naar Archeus om daar afscheid te nemen. Tess, heel veel dank voor je inzet bij de trainingen, buiten de trainingen om, je cursus, je enthousiasme om informatie en tips over te dragen.