De nieuwe clubkleding komt eraan!

Na lang zoeken hebben we eindelijk een goede opvolger gevonden voor onze huidige clubkleding. Omdat Craft na 5 jaar gestopt is met de productie van onze huidige kledinglijn, hebben we nu gekozen voor het uitgebreide assortiment van Adidas, een prachtige kledinglijn! Bijgaand een impressie, de nieuwe kledinglijn bevat echter nog veel meer kledingstukken, voor ieder wat wils.

impressie-nieuwe-clubkleding-2017sRond de jaarwisseling zal de nieuwe pas-kleding beschikbaar zijn, zodat ieder die dit wil deze nieuwe kleding kan passen en bestellen. Daarna zal het circa 6 weken duren voor alle nieuwe kleding binnen is. Meer informatie volgt rondom de pas-avonden, iedereen krijgt hierover bericht.

Aanschaf van nieuwe kleding is overigens niet verplicht, de huidige kleding kan voorlopig nog gewoon bij wedstrijden worden gedragen. Voor de nieuwe leden die nu nog zonder tenue zitten is het dus helaas nog even geduld hebben voor je je kledingbon kunt inleveren.

Mocht je ondertussen al wel met een loop of wedstrijdje mee willen, doen dan kun je contact opnemen met kledingcoördinator Lianne Bosch; clubkleding@av-archeus.nl. Wellicht is er nog iets in je maat beschikbaar.

Heb je een shirt over? Dan zou het fijn zijn als je dat via hetzelfde mailadres in de kledingpool zou willen doen, wellicht kunnen we hier andere leden dan al even mee vooruit helpen tot de nieuwe kleding er is.