Jonge ploeg doet het goed op stedenwedstrijd

stedenfinale-cd-170916-2Zaterdag 17 september met meer dan 30 atleten naar Gendringen; daar op de nieuwe baan werd de finale van de stedenwedstrijden gehouden. Meer dan 400 atleten waren aanwezig. De organisatie liep gesmeerd, complimenten aan Atletico.

Het weer was goed, de sfeer fantastisch en de sportiviteit super. Wat een inzet en samenwerking van al onze atleten op alle onderdelen. Er werd bij elkaar aangemoedigd, tips werden uitgedeeld en uiteindelijk mochten we het podium op. Alle inspanningen werden beloond met een beker voor de 11e plek (van de 15). Niet slecht voor onze jonge ploeg.

Jongens en meiden het was een geslaagde dag. Allen dank voor de inzet en op naar onze clubkampioenschappen.